سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نرم افزار اسلایسر چیست؟

به منظور استفاده از پرینترهای سه بعدی با تکنولوژی FDM و تولید طرح های موجود، نیاز به نرم افزاری وجود دارد تا خروجی نرم افزار های طراحی اعم از 3D Max، Rhino، Catia و … را به فایل G-code  تبدیل نماید.در اصطلاح به این دسته از نرم افزارها “اسلایسر” گفته می شود. 

یکی از کاملترین و حرفه ای ترین نرم افزارهای اسلایسر با نام Slic3r وجود دارد. این نرم افزار توانایی بالایی را در تنظیمات مختلف به کاربر می دهد. در دسته بندی های انجام شده توسط موسسات معتبر، نرم افزار اسلایسر را مخصوص کاربران متخصص توصیف نموده اند. ما معتقدیم از نرم افزار اسلایسر تمامی کاربران اعم از تازه کار و متخصص می توانند استفاده نمایند.

درس های موجود در دوره آموزشی نرم افزار اسلایسر از بخش آموزشی سایت تولید کننده نرم افزار به نشانی http://manual.slic3r.org ترجمه گردیده است. در این ترجمه سعی گردیده تا تمامی متن به صورت دست نخورده در اختیار کاربران قرار گیرد. ولی در برخی موارد خاص تغییراتی نیز در طرز بیان و یا مثال ها صورت گرفته است. از آن جایی که این نرم افزار به صورت متن باز ارایه گردیده و هر روز نیز شاهد افزایش قابلیت های آن می باشیم، در تلاش هستیم تا دوره ی آموزشی موجود را به روز و کامل حفظ کنیم. همچنین آموزش های این دوره ی آموزشی در حال تکمیل و بروز رسانی می باشد. پس از پایان تمامی بخش های آموزشی مربوط به نرم افزار Slic3r علاقه مندان می توانند فایل PDF مربوط به تمامی بخش های آموزش را از همین آدرس دانلود نمایند.

<** ادامه مطلب... **>